Warszawa, 16 maja 2014: „Od domu blisko, do domu wszystko” – to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja br. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa 2 tygodnie, do 28 maja.
Kampania nawiązuje do dobrze znanego już hasła „Od domu blisko, do domu wszystko” i kładzie szczególny nacisk na promocję sklepów ODIDO, jako znajdujących się blisko Klienta oraz oferujących szeroki asortyment najwyższej jakości produktów. Jej celem jest również budowanie emocjonalnej więzi z marką.
Na intensywną, dwutygodniową kampanię składają się 4 różne spoty telewizyjne. W każdym z nich zaprezentowane zostaną 2 produkty z asortymentu ODIDO. Aktywności prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, a także w prasie.
To już kolejna kampania sieci skupiająca się na przekazie, że w sklepach ODIDO łatwo i szybko można kupić wszystko, czego aktualnie potrzeba do domu, od drobnych produktów po większe zakupy. Nawiązanie akcji do hasła marki „Od domu blisko, do domu wszystko” ma podkreślić, że produkty w sklepach ODIDO zostały dobrane tak, aby klienci mogli zrobić w nich kompleksowe zakupy oraz mieli szeroki wybór świeżych artykułów.
Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starcom, kampanię po stronie MAKRO koordynuje MGA.
***
Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. SklepyODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. Jego głównym celem jest pomoc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności.
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/od-domu-blisko-do-domu-wszystko-kampania-reklamowa-odido